Wednesday, November 4, 2009

sory to say...

herm, baru jer lepas habis study CEE II!hah, penat!ader lagi yang aku x paham....tension!tlg la aku memahamkannyer....aku nak gak tulis per yang aku rase skunk ni...sekejap tadi aku baru jer bace satu blog yang aku kenal ....herm, naper yer?aku raser cam kesian ader, x adil pun ader....naper perlu camtu....aku x paham naper....mungkin aku x paham keadaan yang berlaku....tapi kalo dipikirkan kesian sgt....eee, naper la....mungkin gak dah takdir...tapi herm, mungkin gak takdir tu akan berlaku keajaiban...aku selalu berdoa berikanlah sebuah kebahagiaan pada sesiapa yang merasakan kesusahan, kesengsaraan.....mungkin bukan dah ditakdirkan untuk merasainya, tapi untuk merasainya pada hal lain mungkin ya.....kepada yang membuat keputusan tu pikirlah sebelum membuatnye....aku x cakap pada org len, tapi pada diri aku juga....aku takut juga mungkin pada masa hadapan akan berlaku pada aku, tapi aku harap sgt mintak dijauhkan....huhuhu...lega raser dah luah melalui blog....even org tu dah berubah n lupakan aku pun aku x kisah....aku sentiasa ada untuk sesiapa yang kenal aku...huhuhuhu.....sombong ker, x tego ker itu sesiapa punya hal, bukan sesekali aku....aku kenal dier sebagaimana mula2 dier kenal aku...sory to say~

p/s :mau sambung oovoo ngan kinah yang suker bermain mafia wars!STUDY KINAH oi!

No comments:

Post a Comment