Friday, November 13, 2009

HIDUP TAK PERNAH ADIL~

tadi balik dari malam NOSTALGIA DKK noni tetibe tanyer aku "asal hidup ni tak pernah adil?"...aku pun x tau nak kater per....tapi memang kadang2 aku rase hidup ni x pernah adil...macam2 dah terjadi...nape org yang berjanji ngan aku kadang2 x pernah nak tunaikan janji dengan aku..dalam berkawan pun bile aku senang naper baru nak carik?nape mesti camtu....kadang2 dalam pelajaran pun camtu....usaha2 tapi x pernah dapat hasil yang memberansangkan..aku penat...herm, lupakan...sedeyhnyer rase skunk ni, lepas ni jumper ker tak kiter (DKK) ....aku sayang korang semua!korang sahabat yang paling best pernah aku ader!!mintak maaf n thanx tu semua...

p/s : hidup x pernah adil, tapi aku bersyukur di atas aper yang telah diputuskan....

2 comments:

  1. touching plak dier..
    rilek la..tuhan 2 adil la..
    dier nk yg tbek utk kter..
    stiap yg kter hjat x smsti nyer dpt..
    2 sma ader hkmah..sbb 2 tuhan anugerhkn kter akal yg x tnilai utk kter bfikir...
    Tuhan syg org yg sabar..yg pntg usaha..
    gagal skali bkn bmkna gagal selamanyer..
    gud luck dear!!

    ReplyDelete