Monday, November 2, 2009

final.usaha.doa.tawakal

jam dah menunjukkan pukul 8.39 pagi....lepas ni aku nak tdo jap la....kol 5.30 petang karang dah nak kene balik UMP...malasnyer!sebelum aku nak balik, aku nak mengupdatekan blog ni yang dah lame gile aku x update...so sebelum aku meninggalkan blog ni untuk jangka masa yang agak lame lagi sekali, aku harap sesiapa yang membelek, menjenguk n menyinggah blog aku ni doakanla kejayaan aku di akhir sem ni....harap2 aku dapat mempertingkatkan kejayaan aku dari semasa ke semasa...wat man, aku akan try da best tok diri ni....tolong la percaya!huhuhuhu.....tok HUMAIRA a.k.a my, aku benci kau!asal kali ni final ko habis awal dr aku!huhuhuh....so, pepepun, untuk kawan2 yang akan menghadapi final or sedang meghadapi final aku harap berusaha, berdoa n bertawakal la....INSYAALLAH korang akan cemerlang, gemilang n terbilang.....see u soon~

final schedule


10 /11 ------------> STATISTICS
11/11 -------------> CEE II
13/11 -------------> MEMBRANE TECHNOLOGY
16/11 ---------->OSHA
18/11 ----------> PLANT UTILITY
20/11 ---------->PLANT COMMISIONING

No comments:

Post a Comment